28/6

Hejhej alla nu sitter jag här hemma och passar på att blogga medans det är reklam på tv, sitter och kollar på Ullared tillsammans med min bror och mamma. Men idag åkte jag till stallet som vanligt vid 6 och var framme vid 7. Det första vi gjorde var att mocka, ta in och ut hästarna och så. Men idag har vi målat hinder och inte så mycket mer faktiskt. Har ju såklart betat Sunny ett tag.
Tog ut henne först vid 10 - 11 och sedan tog jag ut henne vid 15 och då kom även Elin och träffade Sunny och vi snacka lite och så, riktigt härligt! :) Efter typ 40 minuter gick vi och mockade i alla 4 uteboxar i stallet och sedan tog vi ut Alladin! Därefter tog jag bussen som jag såklart missade, så jag fick gå till en annan busshållsplats för at fördröja tiden.
Sedan träffade jag Julia och köpte en väst av henne! :) Därefter åkte jag till stan och skulle träffa Nadja men tyvärr så missade jag pendeln såklart så fick vänta i typ en kvart menmen.. Tyvärr så åkte Nadja hem när jag var framme så det var lite synd.. Men så jag gick runt i stan själv för att kolla på ett par Hunter stövlar dock hittade jag inga svarta i min storlek tyvärr! Men jag tror jag ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar ett par svarta i storlek 37 på nätet så har jag nog dem innan nästa veckans slut!

Har ju velat ha ett par hunterstövlar rätt länge nu också, dessutom har jag ju en anledning varför jag vill ha ett par både för att dem håller länge och för att mina andra fula gummistövlar har gått sönder. Jag har haft dem i stallet och tyvärr är den någon skitunge som har klipp sönder dem på ena sidan, så där har jag sattit på silvertejp haha! Men det är ju inte direkt bra gummistövel nu eftersom det läcker in menmen, har haft dem ett bra tag iaf, dessutom är ju dem försmå menmen! Hunter är det ända rätta gummistövel haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0