fjärde juni tvåtusentolv

Hejhej alla!
Nu sitter jag här i soffan och bara softar men idag har jag varit i skolan som vanligt och ja det har väl inte hänt så mycket hade typ 3-4 timmars håltimme haha? jävligt onödigt men jaja så jag typ låg och sov med Celicia och Carro menmen. Sen har jag haft idrott på eftermiddagen och då hade vi orgentering och jag hittade alla utom en alltså GRRR! blev så sur för jag hittade inte 3:an :( Det sööög, menmen.
Efter orgenteringen gick jag hem och det är typ precis vid skogen vid mig så det tog typ 3 minuter att gå hem menmen! När jag kom hem så tränade jag Eddie för att försöka lära honom ett nytt trick som jag ska fortsätta med imorgon kväll också! Jag ska nämligen lära honom att stänga min dörr eftersom han alltid lyckas öppna den?! då får han väl lära sig att stänga den också? x)
Sen har jag lagat mat och nu sitter jag här i soffan och bloggar, najsigt.

Ser helt drogad ut på bilden men nanananaaaaaa batman.
Juste! förhoppningsvist får jag hem en grej från posten den här veckan och då händer det en liten suprice suprice! :D iiih can't wait! Hoppas det blir suuuuper! Mamma och Hanna kommer att hjälpa till lite hehehehe. omg kommer typ dö menmen!
Imorgon är det en ganska chilldag börjar klockan 9.00 som vanligt och då ska vi snacka om betygen, städa våra skåp och sen har vi slöjd sen får vi gå hem så jag slutar vid slutar halv två tror jag... Menmen, har ju min sista träslöjdslektion och jag hoppas jag kan bli klar med mitt projekt jag har hållt på med. Men ni får se imorgon vad det är för något ! :)

Men ja, jag har inte mycket att säga nu... jo förrutom att jag saknar Sunny typ så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket just nu :'( Får åka till stallet snart och hälsa på henne... Ska rida på Torsdag men vet inte om jag klarar av att vara utan henne så länge :( Wellwell. Nu ska jag bara ta det lungt eller något sen ska jag gå och lägga mig, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du köpt dom där byxorna på Gina? :D

2012-06-12 @ 20:46:32
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0