Förlåt!

 Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varken haft tiden eller orken att sätta mig framför datorn! De senaste dagarna har jag varit i stallet med Emilia och Caroline, där har jag hjälpt dem att städa i stallet och så och såklart har jag varit med Sunny! Hon är ju hemma i stallet istället för på sommarbetet eftersom hon fortfarande inte är frisk. Men idag fick hon beta i nästan 4 timmar! Haha jag fattar inte ens hur jag orkade stå med henne medans hon stod och beta i 4 timmar! :o Menmen tiden går väl fort när man är med någon man verkligen tycker om och älskar! ^^
Jag har nog inte heller haft tid att blogga eftersom att igår så åkte jag till stallet vid sju och sedan åkte jag och Emilia till Heron city efter vi hade vart på stallet, där flummade vi runt som vanligt och kollade på Bio. Så jag kom inte hem förens vid halv tolv ungefär. Sen gick jag bara direkt och la mig eftersom jag hade varit uppe sen klockan 6. Idag vaknade jag vid 5 för att gå ut med hundarna och sedan drog jag direkt till bussen till huddinge och där köpte jag "mat" och sen kom Emilia och hämtade mig med sin moppe så jag fick skjuts till stallet vilken var ganska soft ^^. Fick även skjuts tillbaka till Centrum också :D.
 
Men nu ligger jag här i soffan och dö trött då jag har knappt sovit 5 timmar inatt. Men jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till så jag inte somnar nu och sen vaknar jag bara några timmar efter men jag ska försöka sova så jag vaknar tidigt. Det är nog bra för mig att vända om dygnet lite eftersom man ska upp tidigt på morgorna på Sjöis men jag lär ändå behöva ändra dygnet flera gånger i sommar eftersom jag börjar gymnasiet snart och man vill ju inte försova sig då ^^

Menmen nu ska jag kolla på lite tv och dricka lite te och vänta tills min mamma kommer hem som lär vara hemma om typ 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0