Mitt sista inlägg för dagen

Detta lär bli mitt sista inlägg för dagen då jag inte tror jag kommer hinna eller orka skriva ett till inlägg innan klockan slår midnatt vidsäga.
Imorgon vet jag inte egentligen vad jag ska göra men det lär bli en sån där slappdag fast jag funderar faktiskt på om jag ska skriva packlista på allt som ska packas till Sjöstjärnans Ridläger då jag ska åka iväg på det med Hanna (Hjelt) om några veckor vilket ska bli sjukt kul verkligen! Men jag är ingen som gör saker i sista sekunden utan att jag gillar att göra saker i förväg, tillexempel som att packa! Så jag kanske till och med har packat allt för Sjöis redan imorgon haha! Men jag gillar att ha allt iordning oftast somsagt!

Men imorgon börjar nog dagen med att jag ska städa mitt rum och få iordning allt därinne innan jag börjar packa! Men efter mitt rum är klart kommer jag börja med packlistan och därefter börjar jag packa! Måste kolla vad jag ska ha för väska eftersom jag vet inte hur mycket jag kommer ha med mig eftersom jag, min pappa och Hanna ska ju åka till Gekås någon dag innan Sjöstjärnan för att köpa massa grejer! Då jag även kommer köpa lite grejer till Sjöis och sånt. Så jag får väl ta med mig en "extra" väska för att få med allt jag vill till Sjöis från Gekås haha! Menmen vi får se hur det blir med det sen!

Menmen, nu ska jag nog gå och lägga mig faktiskt även fast klockan inte är så hemskt mycket men jag vaknade faktiskt relativt tidigare än vad jag brukar så jag har ju varit uppe ett tag och nu börjar energin ta slut! Jag kan även ta en före och efterbild på mitt rum när jag inte har städat det och när jag har städat det om det är något intressant haha! Menmen, alltid något för att ni ska bli underhållna? :)

Ska även höra med Moa eller någon annan om ny design för jag har faktiskt blivit ganska trött på det här med att alla ska ha sommriga designer haha! Inte för att jag har något imot det men jag skulle vilja ha något mer eget som är mer jag, om ni förstår ;) Sugen på något mer marinblått, eller mörkblå, med svarta detaljer eller så. Och såklart med fina bilder som betyder! Oj nu börjar orden då jag skriver snurra i mitt huvud! Haha ni kan ju kanske förstå hur trött jag är då haha! Dax att gå och lägga sig nu då innan detta inlägg blir för luddrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0