Tjejen som alltid blir sjuk på loven..

.. Ja det är jag det haha! Nej men ärligt så blir jag nästan aldrig sjuk på vanliga skoldagar eller helger men jag blir nästan alltid sjuk när jag har lov, ganska irreterande men det är ju ändå bra i försej eftersom då slipper jag missa saker i skolan! Angående skolan så är det ju bara en vecka kvar tills jag får reda på om gymnasie intagningen, är lite spänd angående det men jag hoppas verkligen jag kommer in på mitt första val som är Djurgymnasiet. Jag har ju kollat på det gymnasiet i 2 år nu och jag vill verkligen gå där! Menmen vi får se hur det blir med gymnasiet om någon vecka!

Menmen idag är det ju midsommar och ja ni kan ju gissa vad eftersom jag precis pratade om att vara sjuk på lov så är jag ju sjuk! Blev lite förskyld här om dagen och igår var det som värst då jag hade högfeber, förskylning och ja jag kunde inte ens ligga still utan att bara "dö".
Det var planerat att vi skulle åka upp till mina kusiner och fira midsommar där som vi har gjort många år i sträck men eftersom min farbror kunde inte åka upp så skulle det bara bli min familj som åkte upp till mina kusiner och jag vill ju helst inte åka upp dit när jag är sjuk. Speciellt inte när dem har småbarn både för dem och mig. Man vill ju inte sitta där på midsommarafton och må dåligt. Så vi får se vad min familj hittar på här hemma istället och då blir det bara jag, mamma och pappa då min bror är hos några kompisar.
Förhoppningsvist får jag äta gott och äta massor med jordgubbar för att må lite bättre haha! Glass till jordgubbarna kanske gör susen för min hals haha!
 
By the way, jag har funderat hela veckan på att ha en photoshoot, skulle haft det med Hanna här i veckan men det blev inte av, så om jag orkar idag kanske jag kan gå ut lite idag och fota. Ifall jag inte hittar någon som kan fota mig så får jag väl be min mamma fota eller något haha ^^
Får se vad det blir för slags photoshoot denna gången, kanske något sommrigt? Kanske men någon av mina hundar, midsommarkrans, eller bara massa blommor? Hm.. vi får se vad det blir! :D


En bild på mig och Hanna från en photoshoot från våren, shit vad kallt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0