Dagens ridpass

Idag var det hopplektion på min hyrlektion då jag hyr Sunny men som ni lär veta vid detta laget så är inte Sunny helt frisk än men idag fick alla välja en häst som vi ville rida och jag hade sagt under dagen att jag vill rida Virginia och som tur var så hade jag chansen för hon skulle gå med på våran lektion så då önskade jag henne och det skulle bli riktigt kul och jag var verkligen jätte pepp!

Jag är jätte nöjd med ridpasset det gick såååå bra! Är jätte jätte nöjd och min ridlärare sa att hon tyckte det var jätte nyttigt att jag red henne och det var verkligen lärorikt!
Jag hoppas faktiskt jag får hoppa henne fler gånger!

Haha mobba mig inte för min otroligt fina hoppsits menmen!



Några bilder från idag som Moa Gustafsson har tagit! (mokiis.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

fina!

2012-05-29 @ 15:10:27
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0