Börjar bloggningen

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har helt varit upptagen med att leva livet.... *sova* Haha nej men jag har gjort lite olika saker shoppat en del faktiskt! Jag kan visa i ett annat inlägg vad jag har köpt och så! Men tänkte köra med lite innelista så länge!

Innelista:

Skinn- och moccavästar! Fy vad snyggt det är! Jag bara älskar det! Köpte nämligen en igår. Har velat haft en från Gina jätte länge och sedan såg jag att dem hade en som jag ville ha på rea men den satt ju verkligen inte bra på mig! Så diss till det! Men så jag gav upp det med skinnväst ett litet tag när jag var i stan men sedan hittade jag en annan skinnväst på h&m som var billigare än dem på rean och fy vad snygg den är! Jag bara älskar den! Såg även att ullared hade en moccaväst som jag bara älskar! MÅSTE verkligen ha den! Nä men i höst blir det västar som jag kommer använda! Ni kanske inte visste att hösten är min favorit årstid! Vet ni varför? Jo för att då kan man ha mysiga tröjor, jeans, sköna och snygga kängor och framför allt HALSDUKAR! Åh vad jag älskar halsdukar haha! :D

Här ser ni västen jag pratade om från Ullared, visst är den snygg?! Gud jag bara älskar den! Hoppas dem har den i fler färger också! Vet inte om grått är min färg direkt men om det inte finns i någon annan färg köper jag den ändå haha! Ps, någon som vet vad denna kostar, antagligen är den inte så dyr men skulle gärna vilja veta! :)
 
Röda jeans/byxor! Tycker det är supersnyggt! Såg en tjej igår med ett par röda byxor! Nästa månad blir det nog att införskaffa sig sånna! Tycker det var sjukt snygg haha! Nej, men nu får ni se lite bilder så får ni se vad jag pratar om!
Av dessa fyra jeans så älskade jag verkligen nummer 3, "skinny jeans" som man brukar kalla det vilket jag tycker är snyggast också. Haha efter jag har skrivit det här inlägget och ett annat ska jag nog kolla vad man kan köpa dessa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0