10 saker ni inte visste om mig..

  • Jag älskar Glee överdrivet mycket - Alltså jag blir huuuur hyper som helst när jag kollar på det och speciellt när jag ser Blaine och Kurt som är helt klart mina favoriter i Glee alltså dem är såååå fina tillsammans! :'D ♥
  • Jag H A T A R falukorv - Seriöst, det måste vara det äckligaste och vidrigaste maten man kan till laga alltså fyyy, jag tycker det är såå äckligt! Speciellt falukorv och snabbmacaroner nä asså fy vad äckligt!
  • Jag älskar att sjunga - Men jag sjunger inte speciellt ofta och jag är inte direkt bra på det, tyvärr.
  • Jag hatar mitt hår - Men ändå gör jag inget åt det...
  • Sunny är den första ponnyn jag har älskat SÅHÄR mycket - Det går inte ens beskriva min kärlek till henne.
  • Jag har drömt princip samma dröm i 3 månader - Och den drömmen är fantastisk men den vill jag inte skriva här, synd dock att den inte är verklighet.
  • Jag heter egentligen Anna Jessica Holmqvist - Men jag tycker Jessica Anna Holmqvist är finare, ja Anna är mitt mellannamn.
  • Just nu har jag lust att ... - Galoppera på en äng på Sunny barbacka med bara klänning, inga skor, ingen hjälm bara galoppera i fullfart, shit vad kul. jag dör av lycka!
  • Jag har börjat tycka om dressyren mycket mer - Både för att jag tycker det har blivit så himla kul och för att det känns som jag har utvecklat mig jätte mycket i dressyren!
  • Det första jag ska göra när jag fyller 18 är... - Att tatuera mig! Längtar sååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0