!

Imorse kom jag till stallet vid åtta och bytte om till ridbyxor, stövlar, hjälmar och ja det jag brukar rida i och sedan gick jag till en av tjejerna som jobbar på stallet på söndagar och frågade hur det egentligen var med Sunny och då sa hon att jag kunde rida ut på henne! Gissa om jag blev överlycklig! Det var ju trotts allt bara skritt och trav men bara sitta och skritta på henne gör mig överlycklig!

Jag red ut med Hanna och Tachino som vanligt och både skötte sig sjuukt bra! Tachino som brukar vara ganska stressad på uteritterna var faktiskt väldigt lugn för att vara han! Dock fick han ett litet skutt för han blev nog stucken av en geting eller något men Hanna satt kvar och sedan var det lungt!
Sunny var väldigt pigg och ville öka hela tiden men hon fick ta det lite lungt och bara skritta och trava! :)

Håller på att fixa en video nu så ni ska få se hur den blev om någon timme eller två! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0