4:e Juli

Idag vaknade jag runt 8 och satt lite vid datorn och sedan när klockan började ticka på lite så började jag att klä på mig, sminka mig och så. Sen vid 11 så åkte jag iväg till Huddinge och träffade Moa som följde sedan med mig till Sunny och fotade lite!
Efter vi hade fotat och låtit Sunny betat lite började vi gå mot bussen men det kom en trevlig tjej som kände Moa och skjutsade oss till centrum! Helt klart uppskattat! Sen gick vi och åt på en grill och sedan gick vi till mc donalds och köpte glass haha! Sedan åkte vi till Moa och satt lite vid datorn, snackade, fotade och sånt! Ja det har väl princip vart en ganska slappar dag idag!

Imorgon ska jag slappa ännumera! haha!
Nej men jag ska bara sova tills jag själv vaknar vilket brukar vara vid 10 och då ska jag bara ta det lungt faktiskt, kanske göra en video eller två? Någon som är intresserad haha! Men jag har inget planerat på förmiddagen! Så det blir väl bara att slappa på förmiddagen sedan ska jag åka till Sunny, Elin (elinz.blogg.se) kommer även och gör mig sällskap! Det är  faktiskt jätte roligt att Elin brukar följa med till stallet när jag åker till Sunny, självklart är hon ju en sucker for Sunny också! haha :D Menmen hon är ju helt klart bäst ju! Menmen vi kommer väl snacka, mysa med Sunny och ja det vanliga! :)

Menmen nu ska jag kolla klart på CSI innan jag går och lägger mig!


Bjuder på min favorit bild just nu som Moa fotade på oss idag! Haha lite smutsig i ansiktet var hon men ändå alltid lika söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0