Lyckan som uppstår när Glee är på tv!

Thats right! Glee är just nu på tv, fy fan vad härligt! Det är dock tyvärr slut snart menmen, jag har ju som sagt sätt alla glee avsnitt haha! :D
Efter Glee är slut på tv ska jag fixa lite cola och godis och sen se Glee 3D concert som jag faktiskt inte har sett! Bara måste se den! Jag har faktiskt funderat på att se på den flera gånger men det har helt enkelt inte blivit av men ikväll ska jag se den! Tror den är riktigt bra och det jag längtar till mest kanske ni vet och det är ju att se Blaine och Kurt! ;) Menmen nu ska jag tjata på pappa och be honom fixa filmen! :D


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken färg räknas din häst som?
Gryyyyymt fin!

2012-06-23 @ 21:14:44
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0