Måndag 11/6

Hej alla, jag vet att jag har vart väldigt off med bloggandet på ett tag nu men förhoppningsvist bloggar jag lite mer denna veckan än veckan innan men idag var jag i skolan och det var en sån där onödig dag, det enda vi gjorde var att kolla på film och sen så fick vi gå hem och det var typ 11.30 så det var en väldigt kort dag för mig men sedan gick jag direkt hem och hämtade min kamera och därefter åkte jag till huddinge centrum och träffade Hanna, vi fikade och snacka mys :) Sen åkte jag till stallet och fotade Erika och några andra :)
Men nu är jag här hemma och kollar på fotboll med min bror, jag är inte direkt så mycket för fotboll men idag är det ju en viktig match! ;)

Här kan ni se lite bilder som jag tog idag:


Erika Andersson och Caramell


Erika Andersson och Caramell


Erika Andersson och Tachino


Erika Andersson och Tachino


Lovina Lövqvist och Galateagårdens Isabell


Stina Gällroos och Irma Grace


Sanna Qvist och Picasso

Kommentarer
Postat av: Niniz

heeeej! råkade du få någon bild på mig & tessa ? :D

2012-06-13 @ 16:42:04
URL: http://nibby.blogg.se/
Postat av: Amanda

Följ mig på bloglovin och jag följer dig (kommentera i mitt inlägg som kommer ut 19:30 och säg att du har följt så följer jag dig!) :)

2012-06-16 @ 17:28:15
URL: http://TheGoalkeeper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0