Tråkig dag..


Idag har det varit en riktigt tråkig dag i skolan faktiskt! 
Först vaknade ja 8.50 så då ringde min mamma min lärare och sa att jag hade försovit mig så jag kom runt 10 och då hände det inget speciellt. Menmen så jag gick runt i skolan och pratade med Nadja i telefonen i över en timma typ. Sen så åt jag lunch, fast jag åt typ två mackor och ett glas mjölk.. wellwell. Sen hade jag träslöjd och då gjorde jag klart min pall som jag har hållt på med i 3-4 gånger nu och äntligen blev den klar och jag är faktiskt rätt nöjd med den! Så den kommer få stå i mitt rum och lär använda den när jag sminkar mig framför min älskade spegel haha <3
Sen så gick jag hem och har bara snackat med mamma och vi har druckigt te och ätit mackor, mys <3 Men ja nu sitter jag väl här hemma och inte gör så mycket än att blogga.
Om några timmar ska jag gå iväg och handla mat och hämta Pizza till mig och mamma sen ska jag nog bara ta det lungt eftersom jag är ledig imorgon så det är jävligt najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0