Hej allihopa!

Jag har inte bloggat på den här bloggen förrut men nu tänkte jag passa på att göra det när jag har en bra dator att blogga på så det går snabbare att skriva och formulera sig som sagt, men jag heter Jessica Holmqvist jag är 16 vårar och mitt intresse är fotografi och ridning för det mesta, sen har vi massa shopping och annat sånt i mellan men först och främst är mitt rid och foto intresse det som är uppe på toppen av alla mina intressen. Jag går i en fri skola i förorten som jag tar min tid för att göra allt vad som krävs för att komma in på det gymnasiet som jag vill. Alltså går jag i sista klass i grunskolan, 9:onde klass.

På den här bloggen kommer ni följa med min vardag, ridlektioner, förhoppningsvist eventuella tävlingar och mina bilder såklart!
Förhoppningsvist kommer det komma upp en design här snart inom en kort tid jag ska försöka se till så att den kommer upp här på bloggen innan veckans slut.

Men jag bjuder på lite bilder här så länge så får ni njuta av dem :)


På sista bilden ser ni världens finaste Hanna <3 (http://nilssonhhanna.blogg.se)

Mitt ridintresse brinner jag verkligen för och jag hoppas att jag någonsin kommer få chansen att få bli någonting, men just nu rider jag på ridskola och där hyr jag just nu en ponny som heter Djuvanäs Sunny Girl som är min one and only love verkligen! Ni kan inte förstå hur mycket jag älskar henne! Jag vill bara inte släppa taget om henne!


Foto: Julia Andersson (tror inte hon har en blogg)


Foto: Moa Gustafsson (http://mokiis.blogg.se)


Bild från Instagram @jessicaholmqvist
Foto: Hanna Hjelt (http://hannahjelts.blogg.se)
Här får ni en video på mig och Sunny från den senaste hopptävlingen:

På min youtube kanal kan du också kolla på fler videos på mig och Sunny och även andra som jag har gjort videos till! Och om du vill ha en video så är det bara att säga till mig! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Visst är den fin! Tänkte nästan köpa den direkt! :o Vilka klänningar har du köpt annars? :D

2012-05-09 @ 09:35:53
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0