Imorgon...

Imorgon åker jag till stallet vid sju hade jag tänkt så jag är där halv åtta, senast åtta och byter om.. antingen så tar jag på mig ridbyxor eller bara mjukisar, vi får se.., därefter packar jag hö påsar och sen tar jag in Sunny och borstar henne en hel del.
Ska nog stå och borsta henne i två - tre timmar, bara för att få henne att känna sig lite mer speciell ♥.
Eftersom hon är sjuk så kommer jag inte att rida henne imorgon men jag brukar få rida någon annan då, men jag är osäker ifall jag kommer orka sitta upp och rida på någonannan när jag vet egentligen hur Sunny mår. Hatar att se henne så här.. :'(
Men för mig handlar det inte om att få rida henne, det handlar att hon ska ha det bra och därför ska jag stå och ta hand om henne i flera timmar imorgon. Ärligt talat står jag hellre med henne flera timmar och borstar henne än att rida ut på någonannan.
Det är något mellan mig och henne som gör att jag älskar henne otroligt mycket. Jag älskar henne inte bara för att det är "kul" att rida henne. Jag älskar henne för hennes personlighet.


"The tears come streaming down your face,
when you lose something that you can't replace,
when you love someone, but it goes to waste.
Could it be worse?"

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fina ni är tillsammans <3

2012-05-20 @ 08:54:56
URL: http://mokiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0