Skola snart!

Godmorgon allihopa!
Snart ska jag börja med mina arbeten som jag har kvar i skolan, det är bara en uppgift just nu sen är jag klar. Det enda jag har kvar i skolan är ett kemiprov men det ska nog gå bra eftersom då behöver jag bara fokusera på kemin. Så jag hoppas att kemin går bra då jag låg ganska risigt till förra året med kemin! Naturorgenterandeämnen är inte direkt min starka sida om man säger så!
Menmen som sagt är det ju bara en uppgift som jag ska göra idag och sen är jag liksom klar med allt för idag! dock så går jag i skolan till 15.00 (?) så vi får se när jag slutar men förhoppningsvist hinner jag med bussen så jag hinner med bussen från huddinge haha, lite komplicerat att komma till stallet ibland menmen! Idag kommer jag vara i stallet till nio ungefär tror jag, måste packa höpåsar och sen ska jag hålla på och fixa Sunny massor! Men som tur är får jag ju skjuts hem så jag kommer ju inte hem så speciellt sent!
Jag imorse, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0