Vecka 21

Ungefär såhär kommer veckan som kommer se ut för mig, ganska simpelt och inget speciellt faktiskt.

Måndag - Skola 10.00 - 15.30, sedan träffar jag Hanna och följer med henne till stallet och fotar henne när hon rider! Sedan åker jag direkt hem.
Tisdag - Skola 9.00 - 16.00, sedan tror jag att jag åker till stallet och rider, får väl se vem jag rider eftersom Sunny inte är frisk.
Onsdag - Skola 9.00 - 15.00, sedan får jag skjuts till stallet av pappa och rider, packar hö påsar och sedan hem igen.
Torsdag - Skola 9.00 - 15.00, sedan åker jag direkt till stallet, rider och sen raka vägen hem igen.
Fredag - Skola 9.00 - 14.50, sedan har jag faktiskt ingenaning vad jag ska hitta på om jag inte planerar något med någon, men vi får se.
Lördag - Inget planerat än.
Söndag - Stallet, sedan har jag inget planerat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0